Da lektira ne mora uvijek biti ne baš omiljena pojava među učeničkom populacijom, dokazali su učenici 7. c razreda. Naime, oni su uspješno obavili svoj mjesečni zadatak “lektira iz vrećice”, veoma predano ga odradivši. Način obrade lektire Pisma iz mog mlina Alphonsea Daudeta zamišljen je tako da svaki učenik u papirnatu vrećicu, koju je oslikao...
NovostiKad se u 7.c potrude vrijedne ruke, dobije se – lektira bez muke
Da lektira ne mora uvijek biti ne baš omiljena pojava među učeničkom populacijom, dokazali su učenici 7. c razreda. Naime, oni su uspješno obavili svoj mjesečni zadatak “lektira iz vrećice”, veoma predano ga odradivši.
Način obrade lektire Pisma iz mog mlina Alphonsea Daudeta zamišljen je tako da svaki učenik u papirnatu vrećicu, koju je oslikao na temu iz lektire i ispisao na nju osnovne informacije o djelu, stavi pet predmeta koji se spominju u lektiri i koje će na satu prezentirati pred razredom. Tako su se u vrećicama našli neki zaista domišljati predmeti, kao što su: naranče, kesteni, zvijezde, rubac, fenjer, stijena, gips, brašno, eliksiri, ali i modeli životinja poput koze, muhe, ježa…
Vesela atmosfera u razredu svjedočila je tome da su učenici bili na razini zadatka i da su uživali u plodovima svoga, ali i zajedničkoga rada. Za iduću lektiru dobili su način obrade “pizza lektiru” u kojemu je njihov zadatak nacrtati krug koji će podijeliti na osam dijelova, odnosno komada pizze. Svaki od tih dijelova će predstavljati jedan segment obrade lektire, zajedno s ilustracijom na kutiji. Bit će zanimljivo pratiti daljnji rad ovih učenika, budući da su se neki od njih pokazali kao pravi literarni sladokusci.
Nastavnica Šima Majić